dilluns, 8 de setembre del 2014

Preinscripció Formació Professional

Fins el próxim dimecres, 10 de setembre, és obert el període extraordinari per formalitzar la preinscripció en els Cicles Formatius, tant de Grau Mitjà com de Grau Superior, que encara tinguin places vacants.

En aquesta adreça es poden veure els centres i cicles amb vacants.

Aquí teniu el que cal saber per fer aquest tràmit.

Les sol·licituds s'han de portar al centre on es vol estudiar.

Es poden descarregar els impressos de sol·licitud  aquí.

Posteriorment, entre el 19 i el 22 de setembre, es faran públics als centres els admesos, i es formalitzarà la matrícula.


4 comentaris:

  1. Hola Luis saps si cursant el primer any de carrera d'Enginyeria Quimica se'm poden convalidar materies del primer any de Química i poder començar el segon?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia!
      Suposo que et convalidarien vàries matèries. No sé si fins al punt de començar a 2n...
      El millor que pots fer és fer la consulta a la secretaria de la facultat de Química on vols anar: allà t'informaran de tot: requisits, convalidacions, etc.
      Salutacions!

      Elimina
  2. Hola Luis ! Al juny em vaig matricular a la UB però per motius de transport al final m'és impossible. Només tinc opció d'estudiar a la UVic. Saps si l'import de la matrícula que ja he pagat de la UB i el full de les PAU m'ho poden tornar ? ( he estat trucant a la secretaria de la facultat i no m'agafen el telefon...). Gràcies !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit!
      Suposo que és factible això que dius. Hauràs de continuar insistint... i, si no t'agafen el telèfon, hauràs d'anar-hi. De totes maneres, en la UVic et poden dir quines són les gestions que has de fer.
      Sort i salutacions!

      Elimina