dissabte, 20 de juny del 2009

Ponderacions matèries PAU-2010/2011

S'han fet públiques recentment les ponderacions de les matèries de la nova selectivitat. Es a dir: les matèries que tenen un coeficient de 0.1 o de 0.2 d'acord amb els estudis universitaris posteriors. Aquestes matèries són les que corresponen a la part voluntària de les proves d'accés a la universitat. Veure els detalls de la nova selectivitat aquí.
De moment, les ponderacions que s'han fet públiques són només vàlides per les convocatòries de 2010 i 2011 (alumnes que el pròxim curs faran 2n i 1r de batxillerat, respectivament).
Podeu veure el quadre complet a continuació:

Ponderacions_Materies_PAU_2010/11

3 comentaris:

  1. Jo no vull fer mates :`(

    Perque puntuan tan poc a les enginyeries? Y perque ara (2n batx) haig de fer FILO y HISTORIA!?? Si no em val per res!!! -_- M'acontento amb tecno y electro l'unic que es "sencill".

    Gracies per les puntuacions, els profes es maten per dir-nos com ens anira y que sortira y aquests "tipos" (ministeri d'educació) l'unic que fan es molestar. ÒÓ

    Salutacions!!!

    ResponElimina
  2. sóc home i gironí

    NO VULL FER LLATÍ!
    però si és una llengua ja mortaa!

    perke puntuaa tant?
    kina rabiaa!!

    acabaré comprant alefants i fentme presentadora de circ!

    petons
    us estimo gracies per fer d'aquesta pagina una educacio millor

    em deprimeixo molt sovint, hi ha dies que per convatreu em tanco a la habitació i jugo amb el meu gos!!!!!!!!

    PENSEU EN LA CANÇÓ QUE SURT AL CIRC:
    TATATARARARATATARARA

    VISCA ELS CIRCSSSS!
    I ELS ELEFANTSS!!!

    ResponElimina
  3. Apreciat anònim/a últim,
    crec que ningú t'obligs a fer llatí... Segur que trobaràs quelcom que t'agradi més.
    Ah! I gràcies per dir que aquesta pàgina serveix d'ajut. Com que et veig una mica (o molt) decebut (o decebuda), no dubtis em plantejar aquí les teves preocupacions. Si ho prefereixes, ho pots fer més privadament a l'adreça d'e-mail que trobaràs al meu perfil en aquest blog.
    Salutacions cordials.

    ResponElimina