dilluns, 11 d’agost del 2014

Beques

Ja ha sortit publicada a l'AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca) la convocatòria de beques per a estudis postobligatoris. 
L'Agència només gestiona, però, les sol·licituds d'ajuts dels estudiants amb domicili familiar a Catalunya i que cursin estudis a una universitat catalana. La resta, s'han de formalitzar a través del Ministeri, tant si són per a estudis universitaris, com per a estudis no universitaris.
Hi ha una pàgina interessant del Ministeri, amb dades importants sobre les beques universitàries.



7 comentaris:

  1. Hola, bona tarda ! Jo ja tinc aprovada la selectivitat i tinc la intenció d'estudiar Comunicació Audiovisual. Per matricular-me a la universitat pública ja he fet tard ?Guarden places pel setembre ? (la nota SÍ m'arriba).

    M'he estat informant sobre algunes universitats privades on estudiar-hi aquest grau i m'ha cridat l'atenció que a la UIC no s'hi contemplen matriculacions per al setembre ... A la web només diu que les proves específiques d'accés a la universitat són pel juny i juliol. Així doncs, no puc matricular-me a la UIC pel setembre ?

    Tan de bo em poguessis ajudar a aclarir aquests dubtes... Gràcies per la teva atenció !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda, Blanca!
      Per anar a la pública, has e fer la preinscripció. Pots fer-la al setembre (25 i 26) però, com que no es guarden places, no sé si en quedaran de lliures pel setembre. Cal esperar a que surti a accesnet el llistat d'estudis i places disponibles al setembre. Espero que aparegui abans del termini de preinscripcions.
      Si vols anar a la UIC, abans has d'aclarir aquest tema de les proves d'admissió: pots fer una trucada (93 254 18 00) o bé omplir la sol·licitud d'informació que trobaràs aquí: http://www.uic.es/ca/comunicacio-audiovisual
      Suposo que encara tindran places disponibles i que no tindries problemes en accedir-hi.
      Sort i salutacions!

      Elimina
  2. Hola Luis ! He estat intentant contactar amb la oficina d'accés a la universitat però no hi ha manera que m'atenguin. No sé si tu em podràs ajudar ...

    Jo em vaig matricular a la universitat pública al juliol però després de donar-hi moltes voltes he arribat a la conclusió que no és la carrera que de veritat m'ompliria. Tinc pensat matricular-me a una carrera diferent però a la universitat privada. És possible fer això ? Quins tràmits hauria de fer ?

    Tan de bo em poguessis ajudar ! estic molt preocupada..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Ester!
      Cada universitat privada té els seus procediments d'admisió i matrícula. El que has de fer es anar-hi a la que hagis triat i preguntar a la secretaria dels estudis que pensis fer. Millor anar-hi que fer la consulta per internet o per telèfon. Si en tenen de places, no crec que et posin gaires dificultats.
      Pregunta també -en aquest cas a la universitat pública on ja has fet la matrícula- si tens alguna possibilitat de que et retornin els diners.

      Confio en que, amb això, en tinguis prou.
      Sort i salutacions!

      Elimina
  3. La meva filla està fent 1r de biologia, però vol fer biologia humana a la PF i per aquest motiu voldria matricular-se a la PAU per fer la part específica. Ho ha de fer abans de l'1 de març o és pel maig? Gràcies per la teva atenció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia!
      Pels alumnes que ja van fer el 2n de batxillerat en anys anteriors, la mtrícula de les PAU és del 4 a l'11 de maig. Ho tens tot explicat aquí:
      http://universitatsirecerca.gencat.cat/ca/03_ambits_dactuacio/acces_i_admissio_a_la_universitat/proves_dacces_a_la_universitat_pau/matricula_pau/#FW_bloc_fab0fd83-bf0d-11e3-9d20-000c29052e2c_2

      Sort i salutacions!

      Elimina