dilluns, 1 de setembre del 2014

Primera reassignació: 3 de setembre

Dimecres 3 de setembre surt publicada la 1ª reassignació de places universitàries. Com sol passar, la resolució podria veure's ja el dia 2 a la tarda, al web d'accesnet.

El web oficial de la Generalitat, diu:

L'estudiant que entre el 24 de juliol i l'1 de setembre hagi fet el tràmit Continuar en el procés de reassignació de places, tant si ja està matriculat com si no es va matricular o no havia estat assignat, haurà de consultar la pàgina web https://accesnet.gencat.cat  per comprovar si:
  • Ha millorat la seva assignació.
  • Està assignat en alguna de les preferències que havia sol·licitat, en el cas que no estigués assignat en cap preferència.

Si ha millorat la seva assignació o bé està assignat per primera vegada en una de les preferències sol·licitades, haurà de matricular-se en el centre assignat els dies 4 i 5 de setembre.

L'estudiant haurà de consultar les reassignacions següents (en principi, cada 15 dies) per comprovar si la seva situació ha canviat.



38 comentaris:

  1. Bona Tarda!
    Tinc un dubte sobre el tema de les reassignacions, en cas que avui o demà surti la primera reassignació i no canvies la meva situació, al no tornar a fer la selectivitat, si m'espero a la segona reassignació i fos cas que entres començaria la universitat al gener?
    Moltes gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      No caldria esperar al gener: les reassignacions són cada 10-15 dies.
      Salutacions!

      Elimina
  2. Hola, una pregunta. Sabeu per què a hores d'ara encara no m'apareixen els resultats de la 3a assignació?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      ho ignoro. Suposo que aparexeirà al llarg d'aquest martí.
      Salutacions!

      Elimina
  3. Hola! Estic mirant en la meva conta d'accesnet per veure si ha millorat la meva preferencia pero no em surt res em posa que la ultima actualitzacio va ser el 24 de juliol, aixo vol dir que no ha millorat la meva preferencia o que encara no s'ha publicat? Gráciles!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia,
      no pateixis inútilment: encara no s'ha publicat la 1ª reassignació. No crec que s'endarrereixi massa...
      Sort i salutacions!

      Elimina
    2. Moltes grácies per la teva informació!!

      Elimina
    3. Hola!!!! Em va passar exactament el mateix i no ho entenc!!!!!! Què vol dir això? L'únic q vaig fer va ser posar 'comtinuar en el procés de reassignació de places' i és com si no hagués fet cap tràmit....i ara em passa el mateix x la reassignacio del 17 de setembre...

      Elimina
    4. Bon dia!
      Si et passa el mateix que a l'alumne d'abans, espera a que avui surti el resultat de la 2ª reassignació. Ho anunciaran a la part de dalt de la pàgina d'accesnet.
      Salutacions!

      Elimina
  4. En quin apartat d'accesnet hem de mirar la primera reassignacio? On apareix i com?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      A dalt de tot, on ara apareix la "consulta de resultats..." de l'assignació del 24 de juliol.
      Suposo que al llarg d'aquest matí sortirà...
      Salutacions!

      Elimina
    2. Moltes gracies Luis, ets una gra ajuda en moments com aquests

      Elimina
  5. Si no canvia l'assignació i tampoc l'explicació de sota (del dia 25 al 29 pots anar a fer la matrícula etc..) significa que no he canviat de preferència oi?
    Es a dir, ja ho han actualitzat, vol dir que no, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament: hauràs d'esperar una altra reassignació.

      Elimina
    2. Gràcies. És que com encara posava lo del 25-29 juliol i 1 de setembre no ho sabia segur.

      Elimina
  6. Bona tarda, el cas és que a accesnet fica que la assignació està actualitzada a dia d'avui. El problema és que quan entro m'apareix exactament el mateix que a la segona assignació. La mateixa plaça assignada (que ja pot ser) i abaix : Podeu iniciar els estudis en el centre assignat. US HEU DE MATRICULAR ENTRE EL 25 I 29 DE JULIOL. SI NO US MATRICULEU EN AQUESTES DATES PERDREU LA PLAÇA ASSIGNADA.
    Això realment no és correcte no? Truco a la oficina i està tancada...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      suposo (només suposo) que això significa que la teva situació no ha canviat des de l'anterior assignació. Pots continuar insistint a la oficina...
      Sort i salutacions!

      Elimina
  7. Hola Luis! Jo em vaig matricular a la 2a assignació en la 3a preferència per no quedar-me sense res, però vaig seguir el procés de reassignacions. He mirat i segueix marcada l'opció en què em vaig matricular. Això vol dir que no he millorat posició,oi? Sino em marcaria la 1a preferència...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Exactament: ho has explicat molt bé. Ara, a esperar la reassignació del 17 de setembre.
      Salutacions, i que tinguis sort!

      Elimina
    2. Moltes gràcies! Aquesta segona assignació llavors serà de gent que no s'hagi matriculat avui? Es que sino no sé d'on treuen les places...

      Elimina
    3. Hola!
      (M'ha fet gràcia la teva observació!) En part, de gent que no s'ha matriculat, i en part, de places que no s'han cobert encara en la seva totalitat.
      A reveure!

      Elimina
    4. Jajaj moltes gràcies!!

      Elimina
  8. Hola Luis!
    Tinc un dubte i m’agradaria saber si me’l pots aclarir, t’explico:
    Fins ara no estava assignada a cap de les meves preferències, i com que sabia que seria difícil que me les arribessin a assignar, ja havia decidit que repetiria selectivitat al setembre per poder pujar nota i d’aquesta manera poder demanar una beca que facilites pagar-me els estudis a la UVic. Però en aquesta ultima reassignació m’han assignat l'última preferència i ara que ja havia decidit anar a la UVic ja no m’interessa.
    El meu dubte és si simplement no m’he de matricular a aquesta ultima reassignació o si he de renunciar a la meva plaça assignada d’alguna manera? I en el cas de renunciar a la meva plaça, repercuteix en algun sentit en què em puguin o no donar beca?
    No sé si m’he explicat gaire bé, espero que m’hagis entès.
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Crec que sí t'he entés...
      Amb l'assignació que t'han donat ara no n'has de fer res, si és que no vols matricular-te. No cal fer cap gestió: simplement, no et matriculis i ja està.
      Sobre fer estudis a la UVic: aquests estudis també hi entren en la preinscripció oficial. No els havies posat? En aquest cas, estàs segura que podràs matricular-te sense haver fet la preinscripció?
      De cares a tenir beca, la teva renúncia a matricular-te ara dels estudis assignats, no repercuteix en res.
      Espero haver aclarit el teu dubte.
      Salutacions i sort!

      Elimina
    2. Hola!
      No, no havia posat els estudis de la UVic en les meves opcions, ja que en aquell moment no me'ls havia plantejat, però com que repeteixo selectivitat, no implica que hauré de tornar a fer un llistat amb les meves opcions? O m'equivoco?
      Gràcies!

      Elimina
    3. Hola de nou!
      És correcte el que dius: has de fer la preinscripció (25 o 26 de setembre). No m'havia fixat en que tornaves a fer les PAU.
      Et desitjo tota la sort. Salutacions!

      Elimina
  9. Hola Lluís,

    He vist que han actualitzat la consulta de resultats però el document que obro és exactament igual al del Juliol (vull dir amb tota la informació de que t'has dematricular els dies 25-29 etc..). Això vol dir que no he millorat l'assignació o pot ser que hi hagi un error?

    Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xavi!
      N'hi ha altres que em diuen el mateix que tú. Això deu voler dir que la teva situació és la mateixa que al juliol. O sigui: que et toca esperar a la reassignació del 17 de setembre...
      Salutacions i sort!

      Elimina
  10. Hola Lluis,

    He vist que han actualitzat la consulta de resultats però el document que obro és exactament igual al del 24 de Juliol (vull dir amb tota la informació de que t'has de matricular entre els dies 25 i 29 etc...).

    Això vol dir que no he millorat l'assignació o pot haver-hi algun error? Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Crec que ets en Xavi, oi? Mira la resposta de dalt.
      Salutacions1

      Elimina
  11. I una altra pregunta, fins quan són les reassignacions? És a dir, fins quan s'allarguen?

    Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola de nou!
      Sol haver-hi dues assignacions i sis reassignacions. O sigui: que falten 5 més. Sol allargar-se fins a final d'octubre.
      Salutacions!

      Elimina
  12. Ara que ja ha sortit publicada la 1a reassignació, sortirà com han quedat les notes de tall en comparació al juny?
    A internet he trobat que altres anys la nota de tall que surt publicada és la de la 2a reassignació el 17 de setembre. Això vol dir que aquest any les que es publicaran son les de la 2a reassignació també?
    I una altre pregunta, la nota sol baixar més a la 2a reassignació?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Espero que les notes de tall de la 1ª reassignació aparegui demà o demà passat. Sempre, després de cada reassignació, surt el llistat de com queden les notes de tall. Quan surtin, les aniré publicant al blog, com ja vaig fer l'any passat.
      Salutacions!

      Elimina
  13. Bona tarda, jo no sabia que el dia 3 sortia la primera reassignació. Avui se m'ha ocorregut entrar a l'accesnet per si hi havia novetats i m'he trobat amb que no em deixa accedir a la meva conta d'accesnet. Aixo vol dir que havia entrat a una opcio millor de la que se m'ha assiganat inicialment però que al no entrar a l'accesnet en el plaç indicat he perdut la possibilitat de millorar la meva opció? Estic una mica preocupada.
    Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda!
      Si no et deixa entrar, suposo que és perquè ja s'ha acabat el termini: la reassignació va sortir el dia 3 i la matrícula s'havia de fer el 4 o el 5.
      Si t'havien adjudicat una plaça, ho tens malament, perquè la perds, ja que no t'has matriculat.
      Millor és si no t'havien donat cap plaça: llavors entres a la propera reassignació (17 de setembre).
      Com que no et pots quedar amb el dubte, fes una consulta dilluns a:
      Oficina d'Accés a la Universitat
      Via Laietana, 2.
      08003 Barcelona
      Telèfon. 93 223 03 23 / 93 223 25 91
      Adreça electrònica: accesnet.sur@gencat.cat

      A veure quines opcions o solucions et donen.

      Sento el que t'ha psssat. Que tinguis sort! Salutacions!

      Elimina
  14. Hola bona tarda, tinc una pregunta, si actualment continuo en el procés de re-assignació, podria fer la preinscripció universitària de la convocatòria de setembre?
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Encara que puguis (que suposo que sí), no et compensa: abans entraràs per la preinscripció del juny que per la del setembre, perquè aquella té prioritat sobre aquesta.
      Salutacions!

      Elimina