dilluns, 9 de juliol del 2018

Ponderacions 2020

Ha sortit recentment la taula de ponderacions de les matèries de modalitat del batxillerat, que s'aplicarà a la fase específica de la Selectivitat, a partir de l'any 2020.  Això vol dir que, als alumnes que faran 2n de batxillerat el curs 2018-2019 no els afectarà. Sí que ho han de tenir en compte els alumnes que començaran aquest setembre el 1r curs de batxillerat, tot i que la preinscripció ja la van fer al mes de maig.  Tenen la possibilitat de fer canvis en les matèries de modalitat durant el procés de matrículació, que acaba el pròxim dimecres 11 de juliol.

El llistat de les ponderacions ofereix força novetats: tot i que les matèries que ponderen segueixen essent 22, augmenten molt les que ponderen 0,2, i es redueixen dràsticament les que ho fan amb 0,1.

Es pot veure el llistat complet aquí.


1 comentari:

  1. Hola Lluís, primer de tot agraïr la tasca q fas, increïble!
    T'explico el meu cas:no m'han acceptat a cap de les dues preferències. .. m'ha sorpres no entrar a la segona (Ciencies Ambientals a la UB) amb una nota de 8,938 (l'any passat la nota de tall era de 7,8). Al portal només em diuen q torni a la web el 24 de juliol.Saps quan surten les notes de tall d'aquesta primera assignació? Més que res per saber si estic molt lluny o hi ha hagut algún error. Espero tenir possibilitats, l'any passat va baixar molt la nota en posteriors associacions.
    Moltes gràcies per endavant!!

    ResponElimina