diumenge, 15 de febrer del 2009

"Per si et serveix..." (2) Cicle de Tècnic en Documentació Sanitària

Laura Quintana va acabar el Batxillerat Humanístic al nostre Institut l'any 2005 i, després, va cursar el Cicle Formatiu de Grau Superior de Tècnic en Documentació Sanitària.
Actualmente treballa en un C.A.P. de Figueres com a Auxiliar Administrativa.

Aquestes han estat les seves respostes a les nostres preguntes:
1. Quines qualitats, i disposicions, creus, que ha de tenir una persona per tal de fer els estudis que tú has fet?
Cap en concret, la veritat és que, pel cicle superior que vaig fer, no es necessitaven gaires qualitats. Ara bé, t'ha d'agradar.

2. En la teva opinió, quines són les dificultats més importants que es poden trobar en aquests estudis?
La dificultat més important és estudiar i fer pràctiques a la vegada. Era bastant dur: sorties de casa a les 8 del matí i fins les 10 de la nit no arribaves. També hi havia assignatures que no tenia per mà, com l'estadística o l'anatomia. Estudiar aquestes dues em sembla que va ser el més difícil.

3. En acabar, quines perspectives de treball hi ha?
La veritat és que no gaires. El lloc de treball és l'arxiu clínic, i avui en dia els arxius s'estan informatitzant. Les radiografies, per exemple, les fan i queden registrades a l'ordinador, és a dir, les pots mirar quan vulguis. Aquestes coses són les que estan fent que desapareixin els arxius.

4. Quan encara eres a l'institut, quins factors van influir més (positivament o negativament) en la teva orientació?
Quan encara feia batxillerat jo volia estudiar una carrera, com tothom; simplement em vaig cansar d'estudiar.

5. Què li diries a qui pensi començar d'aquí a poc aquests estudis?
Que s'ho pensi bé. Aquests estudis, per a mi, no valen la pena; estudies coses que mai faràs servir, no em van agradar gens.
Donem les gràcies a la Laura per compartir les seves experiències!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada