dimecres, 13 de març del 2019

Matèries de ponderació


Resultado de imagen de selectivitatDes de fa dues convocatòries de les PAU, hi ha una matèria de la fase general que també pot ponderar, junt amb les de la fase específica.

Aquestes matèries de la fase general són: Matemàtiques, Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials, Llatí i Fonaments de les Arts.
Per tant, un cop fet l'examen d'una d'aquestes matèries a la fase general, la seva nota (sempre que sigui un 5 o més), passa a ponderar junt amb les de la fase específica, per tal de triar les dues millors qualificacions.

Es pot veure una explicació més detallada aquí.




3 comentaris:

  1. Bona tarda, Luis. Primer de tot dir que miro el teu blog quan puc per veu-re les novetats i que estic molt satisfet. Després et volia fer una consulta, ja que estic amoïnat. A les PAU tinc un 8,482 i la carrera a la que vull entrar (Disseny i desenvolupament de videojocs a la UdG) té una nota de tall de 8,373. Sé que supero la nota de tall, però per poquet. Creus que podria arribar a entrar? Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda, Rubén!
      La nota de tall que dius ha de ser la de l'any passat. Caldrà esperar a que surti la d'enguany per veure com va la cosa. Però jo no m'amoïnaria: de moment estàs per sobre... Sí que és veritat que cada any la nota ha pujat unes 300 mil·lèsimes, però caldrà veure què passa ara, perquè algún dia haurà de baixar... Ànims i ja parlarem a primers de juliol, uan surtin les notes de tall. Salutacions!

      Elimina
    2. Moltes gràcies! Les teves paraules almenys em tranquil·litzen!

      Elimina